Söndag.

Tjenare tjenare! I fredags åkte jag på team buildning med laget vilket var asume! Hade skit kul med alla i laget och lärde känna varandra lite bättre. Åkte hem vid typ 2 på eftermiddagen, somnade i soffan till the hills och sen vaknade jag upp när Elin ringde och frågade om jag skulle med på fest. Mamma och pappa kom hem gjorde tacos och sen drog jag vidare till Elin där tjejerna var och sen vidare på "fest" hos ....... Mer behöver jag inte berätta, hade roligt med vissa undantag . . . Åkte till fruängen där mamma kom och hämtade mig och Ampi. Sen fick jag ett samtal av Elin och sen somnade jag bums i säng. Nu ska jag åka till Farsta för att köpa new moon och något annat kanske. Sen äre match i waxholm.
wiho.. Puss


Nellies fuckade knä när hon trillade och såg vargen ha ha

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha oförglömligt! Nellie kommer drömma mardrömmar om vargar resten av sitt liv nu!

2010-03-21 @ 19:35:04
URL: http://diskr3t.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0