radion spelar aldrig våran sång

Jahapp, den här söndagen har gått fort, vaknade upp och fixa mig, sen åkte vi ut till boo vallen för att spela träningsmatch mot boo, förlorade tyvärr med 4-0 men resultatet var inte rättvist.. shit happends, Åkte till bea och handlade sen åkte vi hem, jag fixade en säng på balkongen och solade i typ 4 timmar, sen blev det kallt.. Kollade på tv och sen blev det mat, någon köttgryta med potatis, sen blev det bråk med mamma och det slutade med att jag var tvungen att plocka ur diskmaskinen och ta hand om tvätten. Sen städade jag mitt rum frivilligt, dammsög, skurade golvet och plockade undan kläder ha inte ville ha. Nu ska jag bara dammtorka alla små ytor och sen äre klart. Idag börjar ballar av stål, wiho.. Och imorgon ska jag träna i skolan för första gången på typ 5 veckor, ha ha. Later
http://entimg.msn.com/i/gal/hot_docs/greys_anatomy_justin_chambers_400.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0