långa nätter...

Ska ta gårdagen nu hade jag tänkt.. Igår vaknade jag och Elin upp hemma hos Emma, kvällen innan hade vi kollat på dating in the dark och deppan. Åkte till ungdomsmottagningen för fixa lite stuff. När vi var klara dära åkte vi vidare till stan och kollade runt i affärer, hittade en kofta från gina och sen hade jag inte mera pengar.. Sen åkte jag och Emma och solade i hornstull, jävligt nice! Kom hem duschade och fixade mat, sen kom min gamla tränare hit på middag och sen kom även mina kompisar jessika och malin och höll mig sällskap. Åkte till willys med syrran och köpte godis, Bänkade oss i soffan och kollade på green street hooligans som är en av världens bästa film!! När den var slut kollade vi på i taket lyser stjärnorna och jag somnade..

Vaknade upp idag pigg som en lärka klockan 11. Åt frukost och kollade klart på män som hatar kvinnor som jessika aldrig såg klart hos mig förra gången. Sedan dess har jag legat i soffan och kollat på top model. Blir typ ingen träning ikväll som jag önskade.. vad fan ska man göra då da?! Är ganska trött så får väl se vad det blir. ät ganska trött på livet just nu. Jag vill ha sommar! Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0