land down under

Hej! Har varit på solariet efter skolan, fick sällis med Anna dit och sen när man låg dära helt skönt, vad tror ni händer?! Det stängs av och ett dånande jävla brand alarm bryter ut... "#@!%" 10 gånger värre en ett vanligt skolalarm, självklart fick jag panik och skulle kasta på mig kläderna, svettig som jag var fick jag inte ens på mig byxorna halvvägs eftersom jeansen är så jävla tajta, paniiik! Efter ett tag fick jag på mig dem och nu gjorde det ont i öronen, ännu värre när man kom ut från själva rummet. Blää för det! Sen åkte jag hem kollade på satc och top model. Nu ska jag fixa mig, ska iväg på träning alldeles strax. vettefan om jag orkar springa asset av mig idag igen. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0