.

att jag vill - mysa
att min senaste kyss - kommer inte ihåg senast, ha ha
att jag sover - Med 3 täcken och 5 kuddar.
att jag pratar - beroende på humör
att jag inte gillar - Skolan och dryga människor.
att min första riktiga kyss - var jävligt bra.
att kärlek är - gudomligt bra.
att jag gillar att - hata människor
att jag alltid kommer att - älska att sova
att jag är hemligt förälskad i - hemligt...
att sist jag grät var - Imorse
att min mobiltelefon är - oslagbar
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag på mobilen ifall jag fått något sms.
att innan jag går och lägger mig - smsar jag alltid.
att idag har jag - sola 100 timmar.
att jag just nu tänker på att - bli bruuun!
att i kväll ska jag - föna och platta håret.
att i morgon kommer jag - gå i skolan,sola och träna.
att jag hoppas - att det går fort fort fort till sommarlovet.
att jag verkligen vill - bli miljonär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0