allt från mig

att jag vill - åka utomlands
att min senaste kyss - kommer inte ihåg senast, ha ha
att jag lyssnar mest på - prat och världens bästa musik
att jag pratar - beroende på humör
att jag inte gillar - Skolan och dryga människor.
att min första riktiga kyss - jävligt bra.
att kärlek är - gudomligt bra.
att jag gillar att - hata människor
att jag alltid kommer att - älska att sova
att jag är hemligt förälskad i - de ni..
att sist jag grät var - Efter skolan idag.
att min mobiltelefon är - oslagbar
att när jag vaknar på morgonen - får jag ångest så fort skolan kommer upp.
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på skolan och får ångest.
att idag har jag - velat skjuta människor.
att jag just nu tänker på - imorron.
att i kväll ska jag - Göra klart min so.
att i morgon kommer jag - gå i skolan och klaga på livet.
att jag hoppas - att det går fort fort fort till sommarlovet.
att jag verkligen vill - byta gymnasium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0