where im going sleep tonight

Blir så jävla arg på folk som tror att dom kan komma och gå hur som helst, Dem vännerna jag har nu sviker mig aldrig och det vet jag, Om du nu vill komma tillbaka så är det redan försent, för länge sen.
Tjo alla! var tvungen och ha de dära innan för att jag blir så jävla irriterad på sånt folk. Varför ska man liksom höra av sig nu när den ändå aldrig har gjort det innan, men thats life, smällar man får ta. Har ätit tacos till middag och ska snart klä på mig lite kläder. Får se vad som händer ikväll.
Efter skolan så åkte jag till stan tillsammans med Alicia och Malte, Kollade i lite affärer och fick med mig en tröja(gratis) och ett par toffsar, haha hon i affären tyckte det var väldigt viktigt att jag skulle köpa dom istället för att slänga iväg en 20-lapp.. Åkte hem och somnade på dirr, tog en liten powernap på en timme, Skulle egentligen dragit på fest med Alicia och Melissa och deras vänner men vi skippade det idag och kör hårt imorgon istället. Ska kanske på bio med Haris ikväll men får se hur det blir med det. Har cup imorgon tillsammans med några av mina gamla lagkompisar och enskede som jag provtränar för, ska se hur dom är och sen ska jag prova för aspudden också. Nu ska jag sluta för ni lär väl aldrig orka läsa det hära?! Vi höres


Kommentarer
Postat av: Emma

...känner mig träffad

2010-01-23 @ 16:10:26
URL: http://nordahlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0