This is the life

Sorry for that baaad uppdatering. Tråkigt jag vet, men har sovit hela dagen idag typ och igår pallade jag inte för då låg jag också och sov typ. Fyfan va jag har ont i magen :((( Sitter och dricker varm choklad. Vaknade klockan tre och sedan åkte jag ut till Tyresö och kollade på SM finalen idag. grabbarna spelade och Victor gjorde mål för mig (a) Min pojkvän! (haha och ja jag vet att du kommer kommentera nu Robin..) Igår vaknade jag ganska så tidigt, städade rummet och sen somnade jag igen. Vaknade lite senare när gästerna kommit vid 6. Senare på kvällen när jag mådde lite bättre åkte jag ut till Tyresö och kollade på två matcher och sen åkte jag hem. Var uppe till halv 5.. Det var väl typ min natt så att säga..(a) Nu ska jag nog gå och lägga mig eller tala ut med min man Samir. Laterooo


Kommentarer
Postat av: Robin!!:D

HAHA!!!!!!!! du står och nekar det hela dagen där och nu erkänner du på din blogg ;)

2010-01-07 @ 08:34:03
Postat av: louise

men jag driveeeeer jue :D

2010-01-07 @ 18:43:40
Postat av: Robin!!:D

jaja vi säger så louise!:D

2010-01-07 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0