Snabba cash

Godkväll. Var i skolan som vanligt. Hade sovmorgon och var försenad men kom i tid iallafall. Efter skolan åkte jag till Slussen där Alicia och Lovisa var inne på hm. Kollade runt och hittade ett par skor. Gick till gina och kollade lite dära. Sen påväg in till stan skiljdes vi ifrån Lovisa och såg en assnygg kille som har varit med i Livet enligt Rosa och I taket lyser stjärnorna. Han log och jag dog! Åkte in till stan med Alicia köpte skorna på hm dära + en kjol och en tröja. Satte oss på burger king och åt. Blev fett mätt och bestämde oss för att se Snabba cash. Första raden och fick typ kolla upp i taket. På hemvägen kunde jag knappt andas. Har så jävla ont i min bröstkorg när jag hostar och andas djupt. Min bebis Fanny åkte in på sjukhuset inatt för att hon har haft sprängande huvudvärk i en vecka nu typ.. :/ Rönkade henne men läkarna visste inte var det var. Jag hoppas verkligen inte att det är någon hjärninflammation eller nått och hon ska fan inte dö! Imorgon äre fredag vilket är efterlängtat. Har inga planer alls förutom att städa rummet. Allt för långt inlägg så jag ska nog sluta nu. En asbra dag. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0