She moves in her own way

Tjenare tjenare! Förlåt för den dåliga uppdateringen, Skolan tar över + att jag är typ döds sjuk. Satt på donken med grabbarna efter skolan och väntade på att Alicia skulle sluta sin skola. Mötte upp henne i liljeholmen. Gick i affärer och jag måste köpa ett par jeans. to d-i-e for liksom.. (a) Efter bosatte vi oss på donken och pratade om våra sjuka liv.. Haha sjuka grejer som har hänt asså. Tråkigt att vi inte träffas lika ofta som vi gjorde förut.. För den tjejen är värd guld! Sedan åkte jag hem. Åt fisksoppa. Bombade i mig massa te. Men det är inte min grej liksom.. Men vill man vara frisk så vill man. Halsen dödar mig, örona dödar mig, nacken dödar mig. PALLAR INTE!!!! Sen sov jag till klockan 10. Tränade fotboll imorse. Fick cykla typ 20 för att jag kom försent -.- Hade två lektioner efter lunch. perfekt. Ska duscha snart och sen hoppa i säng. Börjar halv 10. (y) Det här var min dag i stort sätt.


hittade den här på tåget också. Årets modell vem fan är det liksom?!?!?!



1. Favoritgrabbarna. 2. Engelska -.- 3. Mongosarna. 4. skolans finaste utsikt...

Kommentarer
Postat av: Fanny

mycket söt modell.........

2010-01-14 @ 08:06:10
URL: http://chillare.blogg.se/
Postat av: nasser

shoooo lousie :D

2010-01-14 @ 13:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0