Liten kul grej

Namn 7 - Albin Sjögren
Är han/hon kul? - asrolig
Har du kramat personen? - yeez
Minnen med personen? - En fest tillsammans
Namn 9 - Alex s

Var träffades ni första gången? - Hos Daniel
Har du kännt personen länge? - Sen i somras
Fullständigt namn: Alexander Susanj

Namn 14 - Albin Sjögren
Flicka eller Pojke? - boy
Är ni nära vänner? - haha njae 
Har du pratat med personen i telefon? - Nej det har jg ite
Namn 15 - Andreas P
Hur länge har ni känt varandra? - Sen typ trean eller tvåan.
Kan du berätta hemligheter för personen? - inte så jätte nära vänner :)
Namn 35 - Blondie
Är hon/han vacker? - ja hon e söt 
Känner du honom/henne bra? - Ja det gör jag
Är han/hon upptagen? - Tillsammans med Elliot

Namn 50 - Daniel Ljungqvist
Har du sänt personen ett sms? - ja det har jag.
Är det en tjej? - nej en kille
Går personen i samma skola? - nope

Namn 56 - Emilia
Är ni släkt? -  nej
Hur är han/hon till sättet? - Snäll
Känner du honom/henne bra? - Ne, inte direkt.

Namn 83 - Isso
Hur gammal? - 16
Bor? - Solberga, tror jag
Hatar du personen? - haha känner inte han.

Namn 93 - Johan
Har du besökt personen? - Nej.
Är han/hon trevlig? - jaaaa klart :)
Vad börjar hans/hennes namn med? -  Ett J(?)

Namn 122 - Mamma
Har du sett personen full? - Haha nej
Är personen äldre än du? - Ja hon är min mamma.

Namn 129 -
Markus
Är han /hon vacker? - Ja
Minne av personen? -  Hahaha aa
Har du hennes/hans msn? - Nej

Sista namnet - Zlotnik
Gillar du han/hon? - Det klart jag gör
Har ni varit tillsammans? - Haha nej.

Vad har du för bakgrund?
En på mig själv
Ringsingnal?
Im a barbie girl
Hur mycket batteri har du kvar?
27 %
Vem ringde du senast?
Självgoda minisnopp
Vem ringde dig senast?
Bebis
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"nej verkligen inte"
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Robin
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
"haha vad exakt vet du? :O <3"
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
"Haha samir vet ingenting haha :) <3"
Vad står det i ditt första utkast?
har inget
Och ditt 5:e utkast?
Har inget utkast
Vad står det i ditt första skickade sms?
"Elverket typ 1000 gånger gubben :D <333"
Och i ditt första mottagna sms?
"Shler"
Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen?
"vi har åkt ut :( <3"
Har du några sparade meddelanden?
ja.
Har du något i utkorgen?
nix
Vad är rekord på snake på din mobil?
jag har inte snake (:
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Ampislampi
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madde, Maja ronne,Malin A, Malin fest,Malin,Malins amanda,Mallah,Mami,manni,Marcus 92,Marcus,Maria,Marie,Marko,Markus,Martin A, Martin A, Martin,Martina, Martin Danmark,Marhai,Matte älvsjö, Matte,Max,Melissa,Michelle,Micke ljung,Micke älvsjö,Micke,Min fru, Min man,Minna pinna,Misse,Mårten.
Hur många sms har du skickat, samanlagt?
Från 23 december. 2354
Vad står det i dina anteckningar?
jävla massa saker :)
Har du privat nummer just nu?
nej det har jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0