Jag lever min dröm

Tjena Tjena, Vaknade vid 3 idag, Gick upp åt frukost och åkte till Heron city med mamma och pappa, Kollade på en mobil till mig men fanns ingen jag ville ha. Köpte en platttång istället eftersom min har dött.. Åkte till Skärholmen och skaffade en blå slide mobil från walkman, helt okej ingen direkt ny telefon. Smsa era namn till 0736102645 så att jag har era nummer! Ikväll ska jag äta hemmagjord pizza, och vet ni hur mycket jag har längtat efter pizza?!?! För läänge.. Ska bli asgott höhö. Senare ska jag iväg och träffa hemlig. Have a nice one


and i miss you fanny bebis!


Kommentarer
Postat av: Fanny

OCH JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING :(

2010-01-07 @ 19:07:29
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0