Im only gonna break your heart

Tjo alla katter! Har städat klart mitt rum som såg ut som ett bombnedslag så nu är det rent och fint. Sitter vid datan(vad skulle jag annars göra) Snackar med Maria på msn om Romme! Den 10 Februari åker vi dit över dagen med skolan och sen ska jag dit igen på Sportlovet med några roliga folk! Kommer bli asume! I fredags var jag bara hemma, Lördag spelade jag cup och vann. Idag har jag bara legat hemma och kollat på tv och för någon stund sedan städade jag rummet. Igår på uppvärmningen råkade jag riva upp mitt knä och jävlar vad det började blöda.. Klockan 8 börjar Blåsningen som jag tycker är skit roligt men det verkar bara vara jag... Vi hörs senare


Just nu ligger sötnosen inne på akuten!
Jag hoppas att din jävla huvudvärk försvinner snart och att du blir frisk!
Saknar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0