i wonder why?

Shit vad klockan går fort! Har degat hela dan hos Alicia, åt Thaisoppa och massa godis. Asbra bakis mat... Inte för att jag var bakis men ändå.. Kom hem och åt potatisgratäng med oxfile med bea. MUMS. Sen har jag suttit här hela kvällen och kommer göra det resten av den också. Imorgon äre inget planerat får se vad som dyker upp. Ska kanske träffa Robin annars är jag nog bara hemma. På söndag ska jag iväg till Tyresö och kolla på sm semifinalerna tillsammans med Louise och Alicia med flera. Vill ha sommar nu och en egen lägenhet. Vill kunna gå ut i linne och shorts. Ta ett nattdopp med kompisar eller sitta på ett cafe och bara snacka. Träffa solbrända killar och ha en sommarromans, Ge mig ut på nattliga äventyr.. (a) GE mig sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0