I want to know that love is..

Nu har jag duschat och fixat mig nästan helt klart.. Okej inte helt klart.. Sitter med turban på huvudet och väntar på bättre tider.. Ska snart blåsa håret och sen inviga min nya platttång. Jag vill ha sommar nu! Jag längtar så jävla mycket efter värmen, slippa sminka sig för att man är så jäkla brun. Gå ut på kvällarna utan att frysa. Bada sola och äta gott. Grillkvällar och natt baaaaaaad. Ja jag vet att jag har tjatat om det skit länge nu men det är min önskan! latero

Vi kör en dagens bara för att.
Dagens humör: Seg men glad
Dagens frisyr: Uppsatt i en bulle.
Dagens lunch: Har bara ätit frukost. haha
Dagens vill ha: Sommar!!! :):):)
Dagens vill ta bort: Snön, det kalla vädret.
Dagens dryck: Oboy och juice.
Dagens klädval: Mjukis och min sov tshirt.
Dagens person: Mig själv
Dagens höjdpunkt: Att de är fredag typ..
Dagens låt
: Keep you much longer
Dagens findout: Att jag har vaknat halv 3 eller halv 4 varje dag senaste veckan.
Dagens saknad: Varmt väder!!!
Dagens random: Att Wille, Addi och Victor kommer hit senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0