Gör mig frisk någon?!

Tjoozan! Imorse vaknade jag när klockan ringde. Skulle öppna ögonen med det gick inte. Kul tänkte jag. Ögoninflammation. GreeaT ännu mer sjuk.. -.- Gick upp, drack varm mjölk med honung. Grät en skvätt och sen gick jag och la mig igen. Vaknade vid 11 och ena ögat var fastklistrat.. vem fan pallar liksom?! Kollade på tv hela dagen och drack hallon och mint te i mängder. mums. Sen smsade mitt hjärta mig och sa att han skulle komma till sthlm ikväll. Men nej det går ju inte. hej döda mig s-a-k-t-a :((( Nu vill jag inte vara sjuk längre :((( Har presic ätit Tacos lagat av mig själv. Alla i familjen är borta förutom jag. Kul. Ikväll blire Twilight och the hills. Imorgon äre avslutning med laget och på förmiddagen ska jag och Malin in till stan och köpa present. Kanske måste gå utan smink. Pain! Och jag som skulle på fekkelito ikväll också. Hej otur


Det här blir väl min kväll.. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0