Good girls gone bad

Glömde faktist säga i mitt jätte långa inlägg att jag, Alicia och Malte träffade Tova, som gick i min klass från fyran till femman, Gosh vad länge sen det var man träffade den flickan men kul var det, Snackade om en återträff med alla gamla igen från nybohov. Sen att jag fick ett smsa av att mitt hjärta kommer till mig nästa helg och bor hära då. Allt för länge sen. Vi ska kolla på new moon och sova har vi bestämt. Nu får jag äntligen det jag vill göra på helgerna. Och ja jag vet Fanny att du tycker jag är tråkigt men jag börjar bli vuxen... haha. Skämt och sido. Nu ska jag kolla på sista avsnittet av Guds tre flickor och sen paradise XL. En fet puss till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0