God kväll!

Imorse åkte jag in till staden tillsammans med Malin och Jessika och se på det här jag hade inget smink!!!! Och till och med jag som sover med smink haha. Letade present till vår tränare Kristoffer och vår lagledare/min mamma Carina. Till Kristoffer fick det bli: Vin,Choklad,frukt,Ljus,Martiniglas,Foton på oss och en cocktailbok. Till mamma blev det: Vin,choklad,frukt,Ostbricka,ljus,scrub och facemask. Sedan åkte vi hem till Malin för att slå in allt och sedan gå till klubbhuset för att käka med laget och få priset. Årets nykomling blev Fiffi, Årets spelare Jessika och årets skyttedrottning Ida. Sedan åkte vi till Årsta för att bowla. Kom 1a i min grupp och 8 totalt. Nu är jag bara hemma, vill dra hem till Haris men ingen jävel pallar följa med + att jag är lite sjuk och vill inte smitta folk... hehe. Bilder från idag kommer en annan gång eftersom blogg.se vägrar lägga upp! irriterande

1. Vinter -.- 2. Snygga tränare 3. storlek 35 i Arthur skorna. 4. Ligger 1a. 5.Bowling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0