Den man aldrig får, kommer man aldrig över.

Har legat och kollat på The hills hela dagen. Kollade på de nya avsnittet av the hills också. Fattar inte vart Lauren försvann men men.. hehe. The bitch is back. fun. Väntar på att maten ska bli klar. Det blir min favorit rätt från teneriffa. Chikki mansala med ris. MUMS. Imorgon ska jag träffa Alicia i stan efter skolan och kolla runt och sen sätta oss på ett mysigt café skulle jag tro..Skola imorgon ser det ut som orkar?! nej! Har fotboll som första lektion vilket är roligt men vafan har inte tränat fotboll sen den 27 liksom?!?! Snacka om dålig kondition + att jag snart måste välja ett lag att spela i...


Louise and Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0