Dead and gone

Tjuuze, Ville bara säga att det är skit jobbigt att ha en ny telefon för alla jävla comviq kontakter som hade en pussgubbe bakom sig blir nu bara :* på min mobil och det är fult som satan och jag måste ändra hela jävla kontaktlistan sen äre flera personer som heter olika namn så att man har dubbla kontakter -.- .. Får väl fixa det på någon sätt annars äre här ett helvete... Åt pizza till middag och fyfan va gott det var... MUMS. Ikväll ska jag chilla hemma, kanske drar iväg på lite äventyr annars bäddar jag ner mig framför datan med cola och chips. Får ta dom här sista dagarna innan skolan som om det våre mina sista! Nu ska jag klura ut hur min fula äckliga mobil funkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0