De ni!

Visste ni att..
Att jag vill -
Bli kustbevakare.
Att min senaste kyss - Var på nyårsafton
Att jag lyssnar mest på - RnB och svensk(?)
Att jag pratar - ofta om sex
Att jag inte gillar - Skolan
Att mitt första riktiga kyss - Var med Alexandros
Att kärlek är - Onödigt
Att jag gillar att - Få uppmärksamhet
Att jag alltid kommer att - Tycka att Christian är speciell.
Att jag är hemligt förälskad i - Då äre ju inte hemligt.. (a)
Att sist jag grät var - Länge sen sist
Att min mobiltelefon är - En blå walkman
Att när jag vaknar på morgonen - Kollar jag alltid på min mobil
Att innan jag går och lägger mig - Brukar jag alltid smsa.
Att idag har jag - Köpt en ny mobil och platttång
Att jag just nu tänker på - Att jag vill dricka cola
Att imorgon kväll ska jag - Sova hos .....
Att i morgon kommer jag - Äta tacos
Att jag hoppas - Att jag blir rik snart.
Att jag verkligen vill - Att det ska bli varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0