broken hearted girl

Har ätit än väldigt god middag och ska snart hoppa i badet för att ta det lungt.. Även fast det är det ända jag har gjort på det här lovet, men ändå. hehe. Lovet bestog väl av nyår, Alicia & Louise, ST & SM sen chillnation och träffat lite random folk.. Nästa lov vill jag åka skidor tillsammans med kompisar och festa galet.. Men får se hur det blir med det... Ska lära mig åka snowboard innan det här året är slut. Imorgon ska jag börja sola och hålla det tills vi åker till spanien med skolan. Behöver komma bort från allt nu. Vi hörs efter badet


Här har vi då Markus som ställer upp i vårt och torrt
BARA BÖRJA RAGGA BRUDAR!

MARKYYZZZ @ PA


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA ful du är markus -.- skäms!

2010-01-10 @ 21:01:15
URL: http://chillare.blogg.se/
Postat av: Markus

men fuck you fanny gå och decka på en toalett elr nåt? är det fel att sminka sig? tjejer gör väl också det? såååå du är också pinsam dåååååååååååå :O !

2010-01-11 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0