twenty one guns

Tjingeling! Kom hem från skolan klockan halv 12 typ. Slutade klockan 10 för att idrotten skulle utgå. Stannade kvar lite och sen fick jag sällis hem av julia till tc. Tåg tuben till gullmars och satte mig på 144an hem. Åt min kyckling macka och kollade på någon bra skräckis som gick på tv400 typ. Somnade och väcktes av att Emma pemma ringde och vi planerade lite för ikväll. När hon slutar ska jag över till henne och sen bege oss till pizza house där vi tjejer ska äta middag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen välja kläder. Tjingeling!

haha va lekte jag?!


Kommentarer
Postat av: Emma

"gillar detta"

2010-02-05 @ 18:46:09
URL: http://nordahlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0