som people call them players

Tjoo alla katter där ute! Sitter och diggar till alexandra burke bad boys! Gryym låt. pallade inte gå ut idag heller inte för att någon frågade mig men ändå ha ha.. Var i liljeholmsgallerian efter skolan tillsammans med Malin. Hoppades att jag skulle hinna träffa Saber i john bauer men nej nej :( Kollade runt i affärer och hittade mina älskade string trosor som jag har olika mönster i. Gydomliga!!!! Somnade i efter skolan gick upp och åt mozarella pizza <3<3<3<3 och stekte i soffan framför let´s dance, väntar på att programmet ska börja men det är tydligen någon humor program innan, men det är inte min grejj så skiter i det. Imorgons planer är hemliga skriver mer om det imorgon! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0