Så jävla taggad på livet! :D

Tjoooo! Sitter och diggar med i gamla låtar. Astuunga. På Lördag äre feeest som gäller och jag är taggad till tusen bara allt blir som det ska så äre nice! Nästa vecka ska min bebis komma hit från Ljusterö. Den jäveln som ska bo så jävla långt bort, men men bara han kommer så... Nu ska jag upp och kolla på lite os och sen hoppa in i duschen, Ska bli jävligt nice. Nu läntar jag till helgen och nästa helg!!! I helgen ska jag har träningsmatch också men det blir niice..
Nu blev det lite tråkigt så kör en lista.

Dagens humör
: Jävligt taggad på livet.
Dagens frisyr: Toffs
Dagens lunch: pasta med tandoori kyckling.
Dagens vill ha: Sommar & ...
Dagens vill ta bort: Snön, det kalla vädret.
Dagens dryck: Mjölk <3
Dagens klädval: mörka jeans, vitt linne & rosa kofta.
Dagens person: Samir <3
Dagens höjdpunkt: Att vi slutade tidigt
Dagens låt
: Toppen & Estet - speciell & Byz - Karatefylla
Dagens findout: Att jag städar jävligt fint när jag vill.
Dagens saknad: Min bebis!!
Dagens random: Att jag är taggad på livet!!!
Dagens katt: Greken
Dagens vän: Samir
Dagens sms: "du betyder allt för mig <3"
Dagens drog: Byz - karatefylla
Dagens blogg: http://lekintekatt.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0