rise against

Det hemliga uppdraget lyckades tror jag. Mötte upp Malin i gullmars för att sedan åka till Skanstull för att möta Louise,Junior,Lovisa,Charlie,Melissa,Micke och Mille. För att sedan dra vidare till Måns som är Alicias pojkvän, Väl där fixade vi lite tårtor och sen överraskade vi Alicia som fyller år på måndag. Fick underkläder av mig och Malin och sen en dildo av Minna,Mille och Daniel. Efter fikat och paketöppningen skulle Alicia och Louise iväg på träning då jag åkte hem och somnade i soffan. Nu ska jag packa grejerna inför imorgon eftersom jag ska åka tidigt imorgon bitti till Rimbo och spela cup + att det är alla <3 dag. Möööjjjs! Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt men först kolla på skidskytte. Puss


Alicia i somras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0