just you and me

Hello! Har varit i skolan. Hade ett prov på morgonen sen satte sig jag och alla tjejerna i atletica cafet och åt pannkakor och kyckling sallad. Hade sedan mentorstid,svenska och sen engelska. Åkte hem tillsammans med tjejerna och jag åkte mot gullmars och tog 144an hem. Kollade lite på topmodel och pratade med bebis <3 Lovade tjejerna att baka kanelbullar och vaniljbullar så det satte jag igång med att göra. Sen kom pappa och hjälpte till.. Nu håller bullarna på att jäsa i formarna och sen äre in i ugnen som gäller. Mums! Klockan kvart över 8 ska jag möta tjejerna och sen ta tåget till Skogås för att sedan ha träning vid 9. Ska bli nice. Ska fixa mig lite nu, skriver kanske ikväll. Puss

Kanelbullar och vaniljbullar.

Kommentarer
Postat av: Emma

ta med imorrron :D

2010-02-18 @ 21:31:42
URL: http://nordahlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0