hotel room

Godmorgon! Har varit vaken ett tag men ändå. Var som sagt på fest igår. Först åkte jag hem till Alicia och fixade mig med henne lite och sen drog vi till zinken och väntade på att Ami, Anna,Jenin och Julia skulle komma med tåget och sen drog vi vidare till Masmo. När vi kom började festen såklart höhö. Hälsade på allt och alla och festen drog igång. Sen kom en sur gubbe ner och sabbade festen så alla drog väl typ vid 12 men jag, julia,samir,ct & melvin stannade kvar som jag kände sen vare ett gäng till grabbar. Sen sprang jag och Julia och grabbarna till tuben och klantig som jag är glömde jag busskortet och skit i samirs ficka.. men men åkte med grabbarna till lilje och sen skjutsade vi dem till älvsjö då jag och pappa åkte till gullmars köpte en big brownie och sen vidare till liljeholmen igen och hämtade syrran. Åkte hem och jag stupade i säng.. Kvällen var rolig och jag hoppas att födelsedagsbarnet Hassan hade kul!

Nu håller jag på och fixa mig ska nämligen på bio med laget och sen gå på middag med dem också. Så det ska bli lite roligt. Vi hörs efter den. Kanske kommer upp bilder eller nått. Puss

går kvällens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0