falling in love

Blev bara ett silver eller (bara och bara) om man kan säga så. Nu ska jag iallafall hoppa i säng och sen plugga på idrotten. Ett enkelt prov men det är väl bra att man ligger bra till. Imorgon äre fys också men jag gillart! <3

Kvällens humör
: Glad
Kvällens frisyr: Bulle
Kvällens vill ha: Sommar och sol
Kvällens vill ta bort: Snön & det kalla vädret.
Kvällens dryck: Fanta
Kvällens klädval: Långkallsonger,sockor och stor hoodtröja
Kvällens person: Christian
Kvällens höjdpunkt: Sveriges silver!
Kvällens låt
: Mando Diao - Dance with somebody
Kvällens findout: Att jag måste betala sms biljett påväg till skolan..
Kvällens saknad: Min bebis!!
Kvällens random: Att jag är taggad på fysen imorgon!
Kvällens katt: J
Kvällens vän: Samir
Kvällens sms: "Bara för att jag tycker om dig mest av allt och skulle göra allt för dig? Godnatt älskling"
Kvällens drog: Kanelbylar
Kvällens blogg: http://aliciajeannie.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0