118 100 svar på allt

Vem är Louise (mellan namn) Hagman
Svaret :
"118 100 tror att Louise Hagman är en 16-årig tjej som bor i älvsjö med sina storasyskon Mathilda och Anton samt deras pappa thomas. Hon är sportintresserad och följer nu varenda minut av OS i Vancouver. Igår bakade hon bullar och ikväll ska hon se sverige då de förhoppningsvis krossar Vit rysslard."

En viss sanning i det hela. Följer inte varje minut men lite av matchen såg jag faktist på. Innan var jag hos Emma tillsammans med Elin och käkade middag och snackade. Fick låna lite kläder av Emma tills festen imorgon. Najs najs. Först skulle min match bli inställd pågrund av vädret men så blev det inte.. Så ska samlar klockan 3 i viksjö imorgon. Sen hem och fixa sig och sen hoppa på tjejernas tåg i Lilje. Sen ska vi spåååra hela kvällen. Kommer bli grymt och alla är skit taggade!! Nu ska jag hoppa i säng för jag är trött som fan. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0