paparazzzziiiiiiiiiiiiiiiiii

Jag har insett att min senaste kyss: Johan
Jag pratar: på lektionerna
Jag tycker om: att kolla på mitt Ögongodis
Jag avskyr när folk: är dryga
Min bästa vän är: Har ingen bästa vän
Min första vän heter: Petra
Kärlek är: Kärlek, inget mer
När jag borstar tänderna: står jag framför spegeln
När jag lagar mat: Har jag väldigt roligt
Jag tänder på: Min dildo kall och glittrig. MUMS
Det sexigaste yrket är: byggare!
Det är charmigt när: jag är jag
Jag är rädd för: att bli lämnad
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: lycka,
Jag är bäst på: att spela fotboll
Jag är sämst på: att säga nej
Om jag va ett djur skulle jag vara: Qatt
Jag kommer alltid att vara: shorty
Det finaste som finns är: finns inget som är fint
I somras: Flippade jag
Sist jag grät var: Igår kväll
Jag kan: när jag vill
Jag kan inte: plugga
När jag vill tänka går jag: till mitt badrum
När jag bakar så bakar jag: kladdkakssmet
Min mobiltelefon är: Bäääst!
När jag vaknar på morgonen: sätter jag på mig mjukis och äter frukost
Innan jag går och lägger mig: smsar jag
Just nu tänker jag på att: starta om låten.
Bebisar är: älskvärda
Idag har jag: gått i skolan
Ikväll ska jag: Duscha
I morgon kommer jag: Gå i skolan sen sova.
Jag vill verkligen: denna lista skulle ta slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0