love is all you need. NOT from a boy or a girl

Heheh skämt och sido.! (rubriken för alla som inte fattade)
Nu sitter jag som vanligt framför datan och lyssnar på my heart will go on. FETT MED BRA LÅT!. Idag vare skola som vanligt. Var pigg som attans imorse och lycklig som fan. YeAy Åkte till john bauer gymnasiet efter skolan och träffade Malinx2, Ida, Hannah och Saber. Skulle egentligen solat med Larsson men pallade inte för skulle vänta på henne i 30 min hehe (a) Åkte hem somnade på dirr i sängen vaknade halv 7, utmattad och glad. Gjorde risgrynsgröt och satte på en jul sång. LOOVE IT! Nu vill jag bara springa runt huset miljoner varv för att jag är så jävla glad och lycklig. Varför får ni aldrig veta... För ni kan inte veta, ni kan inte se det, jag älskar mitt privatliv, men kyss på dig <3<3<3<3<3<3<3 Nu kallar bossen på mig så måste dra. Idag äre ingen vanlig dag heller för det är Marias födelsedag! Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0