jag gav mitt hjärta till fel person

Det är något fel på dig människa. varför skulle jag ljuga om en sådan sak?!?!... blir så jävla arg på dig.

Kvällen igår var så jävla nice. Åkte hem till Fanny där även Jossi var, fixade oss och lagade mat. Förade lite och blev typ smått fulla på två glas.. Drog till lokalen hälsade på allt folk och öppnade flaskan. PARTAAJ!!! Slog klackarna i taket. Sen kom det massa fler folk och det var grymt kul! Fastnade i rummet med grabbar och tjejer. men de é najs! TRE FLUGOR I EN SMÄLL. hahahha (a) Klunkade glas efter glas.. Kom hem vid halv 3 med ett jävligt dunkande huvud och axeln ur led.. ungefär. Vaknade upp i ett jävligt varmt rum och bebisen brevid mig. Fixade oss och drog till filmstaden för att kolla på new moon. fyfan va bra! Gosh jag är helt kär! Hela kvällen har jag varit hemma och degat pallante annat. hehehe. Träning imorgon bitti och puss på alla rumpor!


one oldie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0