im sorry for all the words i did'nt say

Har ingenting att göra så därför fördröjer jag tiden med att ligga i sängen och blogga. Var i skolan idag. Hade inga lektioner skippade fotbollen för att jag hade mensvärk och efter det skjussade pappa mig till indrusti där resten av tjejerna var. Gick till skolan. Ingen lektion för vi var bara 5 st. Åkte till john bauer tillsammans med Fanny. Hälsade på malin och ida.  Skulle också hälsat på malin men hon vägrade vara i skolan :( Var där i några timmar och hälsade på lite nytt folk. fett med kul. Gick till gallerian i liljeholmen och sen åkte jag hem. Somnade i soffan som vanligt och sen vaknade jag av att djurgårdsmatchen spelades. Säger bara en sak Djurgården SUGER kuk! Allt för mig idag. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0