i väntan på bättre tider.

FÖRSTA
Riktiga förälskelse: Christian
Begravning:
Farmors
Piercing/tatuering: ingenstans

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Fannybunny
Såg dig gråta: I dont remember
Fick dig att gråta: Inte på den heller.
Du gick på bio med: Ingen jävla aning.
Du gick på stan med: Fanny
Skällde på dig: Mamma (a)
Skickade ett e-mail till dig: Devote

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja jag menar det varje gång.
Bråkat med ditt husdjur? haha nej(?)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? aa sjätte sinnet..

DE SENASTE 72 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Fanta
Varit sjuk: nej.
Sjungit: Sjunger nu..
Sagt "jag älskar dig": Japp
Velat säga till några att du älskar dem: ja faktist,
Träffat någon ny person: Aa varje dag.
Saknat någon: Hela tiden
Kramat någon: Jarå
Kysst någon: hihi japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0