Hide and seek

Nu blire sängen med heart will go on med högsta volym i öronen. Älskvärt! Upp tidigt imorgon bitti för att åka till Rissnehallarna och utöva sporten fotboll. Mucho funny... inte. På fredag äre fredagen den 13 och det ska bli roligt att se hur kvällen slutar. Fekkelito står på schemat, sen om det blir knas vet jag ikke (a) Nu äre sängen som gäller och nu önskade jag att jag låg i sängen hos pojken min.... höhöhö skämt(?) Nu Läggdags och avsluta dagen med en liten lista.

Dagens humör:
Mer än glad. Lycklig.
Dagens borde: Ha pluggat(?)
Dagens frisyr: Två flätor
Dagens planer: Sova.
Dagens vill ha: christmas <3
Dagens låt: My heart will go on.
Dagens längtan: Älskling & Helg
Dagens beroende: Sova och music
Dagens roligaste: Våran so redovisning. höhö
Dagens person: cool kille den där Robert Ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0