Goodnigth sweet lovers

Eftersom jag började  gråta hehe (a) så ska jag få parfymer iallafall. Thanks mami, Fick en två stegs mascara och lite gotti gott ändå. Min mamma är den bästa! Skulle möta upp emma men det glömde hon bort eftersom anton pluggade matte med henne :))))) Hann inte sola idag, eller hann och hann ingen ville sola med mig så pallade inte vara ett mobboffer och göra det själv heller för den delen. Myste lite med mamma när hon kom hem och kollade sen på S.O.S Gute. Gjorde klart idrottsuppgiften och spelade café world och farmville. Imorgon äre fiesta i Barkaby för Jimmy som har fyllt år. wihooo! Åker hem på dirr efter skolan och sen vidare till Fanny för förkväll. Nu sängen!
Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0