Den där robert...

22:20Robertskämms itnejag vet du älskar migaa bra
22:21Louise
man <3<3 hustru
22:21 Robert

kallar du mig hustru?du går över gränsen jag vill skiljas

22:23Louise
jag ska ha hand om barnen!
22:23Robert

okej vi gifter oss igen med tanke på barnen

22:23Louise

hahaha :):)

22:24 Robert

dem ska växa upp i en tryggfamilj och ha mkt kärlek, e men du får inte slå barn

22:24 Louise

du ger dom inte den kärlek dom behöver! jag läser alltid sagor och klär ut mig.det här går bara inte.

22:25 Robert

jag ger dem visst kärlek,jag ger dem puss på kinde,nnär dem gör nått bra klapp på axeln

100% toppen

22:25Louise

jag diskar, lagar mat städar. vad ögr du? glor på tv?!

22:26Robert

jag jobbar, försörjer familjen... jag gör allt och du bara skiter i mig, jag tränar för att vi ska lyckas att vi ska komma ut ur skiten

SÅ ATT VI SKA FÅ PENGAR FATTARU!*snyft*

22:27Louise

tränar vafan är det för nått?! jag städar diskar lagar mat tar hand om barnen ger dig kärlek om kvällarna

22:27Robert

JAG TRÄNAR IDROTT SÅ JAG SKA LYCKAS O TJÄNA PENGAR SEN JOBBAR JAG 06-20 och tar hand om barnen har inte sovit på 4dygndu ger mig inte kärlekd va längesen jag fick nått. nuförtiden ligger du bara där.... helt stilla.. som en pinne o du kalalr det kärlek

22:28Louise

hahahaha .fyfan va du är skööööön jag garvar ihjäl mig


Kommentarer
Postat av: Robban

EYY D RÄCKER LOPPAN :D

2009-11-10 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0