Underbar julafton!

Nu har jag öppnat alla paket och fikat med familjen. Fick pengar,tv,klocka,kläder,svart bäddsätt,the hills boxen, parfym och lite mer. Jag är jätte nöjd med allting!!! Ska in och shoppa lite kläder & skor på mellandagsrean. Hoppas ni fick allt ni önskade, Julen handlar ju egentligen inte om det.. Imorgon ska kanske familjen åka ut till Ljusterö till pappas kusiner. Mysigt och mycket trevligt har inte träffat dom på jätte länge så det ska bli kul. Den 27e har jag träning till stcupen. Den 28-30e spelar jag SM och stcupen. wihoo har längtat som fan, bara det går bra. Nu ska jag sätta på the hills boxen i min nya tv. God jul & Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Robin

Träffa mig ;)

2009-12-25 @ 01:31:13
Postat av: Anonym

hahaha aa det också :)

2009-12-25 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0