Tagga brudar!!!!

Nu är jag hemma tillsammans med Jessika. Imorse åkte vi in till Farsta och shoppade lite.. Fick med mig en mascara och Jessika köpte jeansleggings. När jag kom hem hade Mathilda köpt mina skor till mig, aaw vad glad jag blev!! Kollade på män som hatar kvinnor tills det var daxs att byta om till fotbollskläder. Väntar på att Ida ska komma och sedan ska vi åka iväg. Önska oss lycka till. Goodbye
Spelar i Tyresöhallen:

18:00 1 F16SM-2 AIK FF-Gröndals IK
-

18:25 1 F16SM-2 IF Brommapojkarna-IFK Aspudden
-

19:40 2 F16SM-2 Gröndals IK-IF Brommapojkarna
-

20:05 2 F16SM-2 IFK Aspudden-AIK FF
-

21:20 3 F16SM-2 AIK FF-IF Brommapojkarna
-
21:45 3 F16SM-2 Gröndals IK-IFK Aspudden
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0