Sista dagen på år 2009

Usch har verkligen inte någon lust att ett nytt år ska börja och jag har ingen lust heller att gå ut ikväll. Jag vill ligga hemma och sova eller kolla på tv i min varma säng istället för att vara ute i kalla 15- på tolvslaget. Blev lite ändrade planer och missförstånd. Kvällen ska spenderas hos Daniel i liljeholmen. Ska vara hos Alicia innan och fixa mig klockan halv 7. Kanske åker förbi Malin och önskar henne ett gott nytt år! Ikväll äre partaj som gäller och skriva nyårslöften tillsammans med Alicia, Louise och Signe. Kul ska vi ha iallafall även fast mitt humör är som det är just nu.. Igår spelade jag st och jag har aldrig aldrig aldrig någonsin spelat så jävla dåligt som jag gjorde igår. Senare på kvällen åkte jag Patrik, Alicia och Robin och kollade på fotboll i Nybodahallen. Killarna var grymma! Kom hem halv 3 imorse för att bussarna inte gick direkt ofta. Fixade lite stuff imorse i Nacka forum och nu ska jag duscha och sedan äta min frukost eftersom jag inte kunde äta imorse. Får se hur det blir nu då.. Jag önskar er iallafall ett Gott Nytt År och en trevlig Kväll!!!!!! Till min nyårskyss så ses vi på tolvslaget Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0