sex is on fire

Tjenamors! Idag har jag varit på Ljusterö tillsammans med familjen, vi var och hälsade på våra kusiner från pappas sida. Dagen bestod av att åka fyrhjuling med skidor dragna efter, haha trillade x antal gånger.. Åt och lite sånt, Lite senare skulle vi åka ut igen men då hade skidorna gått sönder :(( *buhu* Så vi fick istället åka efter med plastpåsar, haha skit kul var det.. Tills.. Det var jävligt mycket stenar på en av vägarna och jag slog i min stackars rumpa som bara den. Haha kul var det för jag flöög som fan efter haha.. Nu sitter jag med stora blåmärken och värk i rumpan :( Imorgon ska jag träna med kära gröndal och efter det ska jag in till mellandagsrean för att köpa mina skor.. OM dom ens finns kvar.. Nu ska jag iväg och äta choklad. muums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0