JUL fucking LOV

Wihoo äntligen, så jävla mycket som jag har längtat. Har inte orkat göra ett piss det senaste veckorna i skolan. Började "skoldagen" med olika stationer med min grupp "tomtarna" Norsk fylla, sitt vollyboll,ta sönder ballonger och lite mer roligt. Tomtarna vann hela skiten och vi fick en atletica angels. Sedan var det jullunch med massa gott och sen fick dom som hade varit med och vunnit guld i skol dm varsin guld hatt. Sen traskade jag och Fanny hem med våra fina guldhattar, höhö.. Åkte med mitt gäng till centralen och fick gratis chailatte och varmchoklad med grädde och mashmallows. MUMS! Träffade på världens katt i älvsjö med isblåa ögon och utlänsk. Han var KATT. Nu sitter jag iallafall framför datan som ni ser (a) Fryser fötterna av mig, ett tips, gå inte med converse nu. Imorgon kommer det bli ännu kallare, Ingen jacka, genomskinliga strumpbyxor, klackskor. burrrrr. Nu ska jag värma mig. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Elina

Sööööötiskusinerna på bilden:) SAKNAR ER GULLUNGAR! puss på er <3

2009-12-19 @ 18:35:53
URL: http://yew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0