GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår splittrades Gröndals IK, Sorgligt men sant. Så bra som vi har varit. Vunnit alla serier 3 gånger i rad. Alla inomhuscuper vi har varit med i och vunnit. Igår gick det mot sitt slut, inte för att det slutade på ett bra sätt men ändå. Kommer sakna er alla :((( Vill bara säga tack för allt! och lycka till i framtiden!

Har börjat fixa mig lite smått för ska snart iväg till alicia! Eller snart och snart vid 6 åker jag.
Det här året har gått så jävla fort men det har faktist varit en av dom bättre åren helt klart!!!! Idag har jag ätit frukost för sista gången det här året. Duschat för sista gången. Sminkat mig för sista gången. Sovit i min säng för sista gången på det här året. Det är helt sjuuukt vad fort det har gått!!! Nu ska jag platta håret för sista gången. höhö!


En låt som spelades hur mycket som helst i somras i mina hörlurar.


En bild som väcker så underbara minnen!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det helt säkert att laget är splittrat nu?

2009-12-31 @ 17:22:46
Postat av: Louise

Ja det är helt säkert.

2009-12-31 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0