Fucka systemettttttttt/ robert patte

ka-tjing nu äre Lollipopen som skriver ett litet inlägg. Sitter brevid robban bobban och fanny bunny bus. Har svenska med Bodil. Ska snart ha lunch och det är efterlängtat!!! Åt ingen frukost och tog en längre sov-morgon istället. Efter skolan ska jag maybe bäjbie träffa Erik. OM jag orkar, annars ska jag sova, Sitter och gäspar som en galning om ni ville veta. Have a nice one. IMORSE STOG HELA SKOLAN I LÅGOR. DOM ENDA PERSONERNA SOM VAR INNE I SKOLAN VAR FANNY,ROBBAN TOR och JAG coolt PEACE

Kommentarer
Postat av: Robban

vadå bobban

2009-12-03 @ 10:16:58
Postat av: Robban

Vi klarade oss men louise fick skador i huvet hon brann upp

2009-12-03 @ 10:17:36
Postat av: Fanny

HAHAHHAHAHAAHHA

2009-12-03 @ 16:37:09
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0