I wanna love you

Wiho har besöks rekord idag!!!! Hela 60 läsare hahahhaa. Smickrad jag blir höhö. Går fortfarande inte att lägga in bilderna som jag har försökt att göra i några dagar nu. Ni ska få lite bilder från igår där ni ser alla mål jag släpper in + mina nya fina älsklingar(skor) Försöker planera vad som ska hända på nyår! Bara två dagar kvar nu.. Ska iallafall äta tillsammans med några av tjejerna och sen drar jag, Becca och Amanda säkert vidare på annat håll. Har ju lovat ... en nyårskyss (a) Väntar på att Robin ska logga in på msn så att jag har något att göra. Mitt tidsfördriv. Puss på dig sötizzzzzzz! Ikväll ska jag ladda inför st!!!!!!! Taggad till 10000 för jag ska spela ute!!!! Kyss


haha det tog mig en timme att skriva det hära inlägget. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0