Dan före doppardan

Godmorgon! Väntar på att Emma ska bli klar, Vi ska åka och handla dom sista julklapparna innan julafton. Första året på väldigt länge är det snö och jag är den ända som verkar gilla det.. Igår kväll kollade jag på Tsunami en engelsk dokumentär om tsunamin, usch vad hemskt det var satt och grät nästan hela tiden, Sedan kollade jag på sex and the city filmen som gick på tv. Sedan somnade jag sött. Läste nyss i mina kommentarer något jävla psyko(???) har skrivit några konstiga kommentarer och inte ens namnet vågar den skriva. TÖNT. Nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka. Ka-tjing 


Kommentarer
Postat av: magic sis'

är jag en TÖNT?

2009-12-23 @ 18:07:05
Postat av: magic sis'

snyft..

2009-12-23 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0