Då vare jul igen.

Kollar ut snön faller ner och där ser jag mina grannar dom kramar om varandra. Okej inte riktigt men ändå. Ligger i sängen med tshirt och trosoooooor assköönt. Nu är sängen bäddad med svart lakan, svart påslakan och svarta örngott. Ska måla om rummet i rött så att det blir ett riktigt porr rum. I like it!! Har väl inget mer att skriva än att idag äre st och att jag snackar med Robin på msn. Den assötaste av dom alla. Ett + är att han är snygg.. Imorgon ska han åka ända till Tyresö för att kolla på mig. En slängkyss ska han få ifall jag gör mål också för det har jag lovat.. Snäll som jag är (a) Sådära bloggen då vare allt för mig. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0