23 december

Idag vaknade jag hyffsat tidigt, smsade Emma och frågade om hon skulle med till liljeholmen för att köpa sista julklappar och så fick det bli. Köpte en julklapp till syrran och sen hade jag redan köpt klart allting. Åkte hem och gjorde chokladkola, mums. Somnade och vaknade när min syrra frågade om jag ville med till Nacka C och såklart ville jag det.. Syrran hittade en skit fin nyårsklänning som tyvärr inte fanns i min storlek :((( Nu är jag hemma och har presic ätit en asgod kycklingsallad MUMS! Sitter och kollar på bingolottos uppesittarkväll tillsammans med mamsen. Ska klä granen alldeles strax i blått och silver, året färger höhö.. Kanske inte världens bästa uppdatering under jul men det är väl ingen som bryr sig om? eller jo ROBIN :)) Nu såg jag att love actually kom på tv, TV 3333 alla som vill se.... Många julkyssar till er där ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0